piątek, 16 sierpnia 2013

WOW

Cześć, wszystkim!
Chciałabym wam bardzo podziękować, mam tego bloga 3 dni i już 400 wejść! To dla mnie bardzo miłe zaskoczenie, dziękuje za wszystkie miłe komentarze. Chciałabym wam trochę o sobie opowiedzieć:
-Mam na imię Ola, mam 12 lat urodziny dokładnie będę miała 10 stycznia... Mieszkam obecnie w Gdyni, kiedyś mieszkałam w Słupsku, ale to szczegół.  Mam dwóch braci, starszego i młodszego. W szkole jestem lubiana, ale bez przesady, staram się nikogo nie udawać. A jak wiadomo w miastach, dzieciaki są inne można powiedzieć, że dzielą nas na grupy. Oceniają nas, wogóle nas nie znając. Denerwuje mnie to strasznie, szczególnie że dużo osób ocenia po tym czy ma się kasę. Mnie w szkole oceniają. Hm... Jaką miłą, ale często za grzeczną osobę. Nie będę ukrywać lubię się uczyć, i nie pyskuje do nauczycieli. Ale dobra! Uwielbiam muzykę to moja pasja, kocham śpiewać choć mam wielką tremę, mama zapisała mnie na lekcje śpiewu, zobaczymy jak będzie ;) Jesteście dla mnie bardzo miłe i dlatego dzisiaj postaram się powstawiać parę rozdziałów mam nadzieję, że wam się spodobają.. Wielkie zaskoczenie mam wtedy, gdy mi na przykład nie podoba się rozdział, a wy piszecie, że jest dobry. Uwielbiam was za to ;) Jeśli chcecie się ze mną skontaktować tutaj macie link do mojej poczty: ola.fitas@o2.pl   A tu do aska: http://ask.fm/OverboardShipCalledLove  
              
                    Dzięki Wam bardzo za wsparcie, zaraz zacznę pisać rozdział 5, Do zobaczenia! ♥
                                                                                                          Olla ♥


1 komentarz:

  1. http://belieberkaa.blogujaca.pl/
    Zapraszam na tego bloga czytam i uważam że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń