środa, 28 sierpnia 2013

Bardzo Was przepraszam...

Bardzo was przepraszam, obiecałam że wstawię drugiego tamtego dnia, ale ledwo skończyłam tamten i miałam wielkie zmiany planów. Musiałam się spakować i szybko pojechać do mojej cioci, ona rozwodzi się z mężem i na koniec miała wypadek samochodowy. Cały czas musiałam siedzieć u niej w mieszkaniu, ale nie chciałam włączać jej komputera. Dzisiaj wróciłam, może później coś wstawię albo jutro obiecuję... Bardzo was przepraszam, że musiałyście czekać, mam nadzieję że to zrozumiecie.
                                                     Olla ♥

1 komentarz:

  1. Spoko Każdy ma różne przygody :)
    A i chcialam się podzielić z innymi opowiadaniem mojej przyjacółki wg mnie jest bardzo fajne :)

    Oto link:
    http://belieberkaa.blogujaca.pl/
    Pozdro :** :)

    OdpowiedzUsuń