piątek, 13 września 2013

Jestem nowa :)

Cześć, wszystkim.
To tak jak Ola mówiła, mam na imię Anielka. 
Będę ją zastępować przez jakiś czas, mam nadzieję, że mnie też polubicie.
Kiedyś pisałam bloga, którego później usunęłam, ponieważ nie podobała mi się fabuła, choć dużo ludzi mówiło, że świetnie piszę, postanowiłam zabrać się z powrotem do roboty. 
Tak ogólnie coś o mnie?
Mam 13 lat, właściwie od Olki jestem starsza o 2 tygodnie, bo urodziny mam 28 grudnia xd
Mieszkam w Warszawie, a i jeszcze poprzednia administratorka prosiła mnie, abyście teraz wiadomości przysyłali na moją pocztę gmail, czyli: anielka.adamczyk@gmail.com   
Zaraz będę wpisywać rozdział, który jest już tak jakby napisany, przynajmniej pomysł już jest.
To, wracam do roboty!
                                           Anielka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz