sobota, 12 października 2013

Epilog

Dopiero po jakimś czasie zrozumiałam, że był to tylko zły sen... Było mi ciężko, na początku czułam obrzydzenie do Georga, który nie był niczemu winien. Najgorsze było to, że nie poznałam Justina... Gdy spotkaliśmy się na promocji, przytuliłam się do niego, a on nie wiedział o co chodzi. Później okazało się, że ma dziewczynę Miley. Na początku nie mogłam tego znieść, ciężko było mi zrozumieć, że przez jeden głupi sen, zakochałam się w chłopaku. Może to się wydawać dziwne, ale odkąd Justin zaczął mnie "olewać" moje życie zaczęło się układać... Od tego chorego snu minęły już 10 lat i jestem szczęśliwa. Mam męża i wspaniałe bliźniaki, i są dla mnie całym życiem... A kto jest ojcem? Osoba, która nigdy mnie nie zawiodła czyli Rick, osoba która zawsze była przy mnie (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz